Audi A6 C7

Na rynku 2011/2018Silniki 1.8/4.0Moc 136/560 KM

Wykończenie na najwyższym poziomie – perfekcja w każdym detalu.

Usterkowy silnik 3.0 TDI. Polecany 2.0 TDI z manualną 6 stopniową skrzynią. Benzynowe 1.8 i 2.0 TFSI potrafią spalać ogrome ilości oleju.

Zalety

Na plus
– Perfekcyjnie wykonane nadwozie i wnętrze
– Doskonała jakość materiałów
– Wysoka trwałość ogólna
– Wciąż prestiżowy wygląd, auto robi wrażenie

Wady

Na minus
– Wysokie koszty utrzymania
– Popularność wśród złodziei
– Awaryjność bezstopniowych przekładni Multitronic
– Duże ryzyko zakupu auta powypadkowego, odbudowanego i z zaniżonym licznikiem
– Sporadyczne awarie zawieszenia pneumatycznego

UWAGA

3.0 TDI po przebiegu 200/300 tyś km to już “skarbonka bez dna”

W 2013 roku premiera RS6 V8 4.8 TFSI 552 KM