Audi TT 8N

Na rynku 1998/2006Silniki 1.8/3.2Moc 150/250 KM

Ponadczasowe i niefunkcjonalne nadwozie ale się wyróżnia w tłumie.

Najlepszy wybór, to 1.8 Turbo i najlepiej quattro – nadaje się również do LPG. W 3.2 zużywa się uszczelka pod głowicą. Ogólnie brak nieudanych silników.

Zalety

Na plus
– Kabrio jest dość wytrzymałe jak na sportowe auto.
– Dość niskie koszty części, dzieli je z Golfem IV
– Super kształt auta
– Dynamiczne i trwałe silniki
– Dokładna jakoś wykończenia
– Zazwyczaj bogate wyposażenie

Wady

Na minus
– Z tyłu raczej nie ma miejsca dla pasażerów (tz. jest ale jakby go nie było)
– Trudno trafić na zadbany egzemplarz

UWAGA

Trzeba uważać na auta powypadkowe i z USA.

Kapitalna jakość wykończenia